ייעוץ מיני מקצועי

ייעוץ מיני מקצועי – אם יש משהו שמעסיק רבים מאתנו, זה נושא המיניות. משלב מסוים בחיים, ויחסית מוקדם, המיניות הופכת להיות חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו. זה מתחיל בכך שאנחנו מגלים את הנושא הזה עם הזמן, וזה ממשיך דרך ההגדרה של המיניות שלנו.

האם אנחנו נמשכים למין השני? למין שלנו? ומה דעתנו על הנושא הזה באופן כללי? יש לעניין הזה משקל משמעותי ביותר בחיינו ולכן ברור מדוע לא מעט אנשים זקוקים לעזרה. למה ירד החשק המיני שלי בחודשים האחרונים? למה כואב לי בזמן מגע מיני? או למה אני סובל מבעיות כמו שפיכה מוקדמת? עוד עניין שתמיד מתעורר סביב נושא המיניות, זה שלא תמיד קל לדבר על הדברים.

לא כולנו מרגישים בנוח לדבר על המיניות שלנו, ומדובר בנושא שמביך רבים מאיתנו. מצד שני, איך נתמודד עם בעיות בנושא הזה אם לא נדבר עליהן? אם גם אתם מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת הגיע הזמן שתדעו: ייעוץ מיני יוכל לעזור לכם. ממש כפי שייעוץ עסקי, זוגי או ייעוץ בכל תחום אחר יוכל לעזור, כך קורה גם לגבי הייעוץ המיני. לכן, אם על ידי ייעוץ בתחום המיני החיים שלכם יכולים להשתפר בצורה משמעותית, למה שתוותרו על כך?

מהם היתרונות של ייעוץ מיני מקצועי?

ראשית, חשוב להבין שיש לבדוק היטב מי תהיה היועצת המינית שלכם. יש היום לא מעט אנשים שעוסקים בתחום הזה אך לא כולם מספיק מנוסים או מתאימים לכם. כתוצאה מכך שמדובר על נושא רגיש, ברור שצריך לבדוק היטב אל מי אתם פונים. שנית, כאשר חושבים על ייעוץ מיני הרבה פעמים עולה ההתלבטות:

האם זה באמת עוזר? איך זה עוזר? ולמה אפשר לצפות? חשוב להבין שממש כפי שקורה לגבי ייעוץ בכל תחום אחר, גם כאן זה עניין של תהליך. בנוסף, יש כאן עבודה אישית שלכם, כי זה לא שהיועצת המקצועית תדאג לעשות עבורכם הכול. מה שכן מדהים, זה לראות שככל שאנחנו מדברים יותר על הדברים ונפתחים, דברים משתנים לטובה. היכולת לדבר על הקשיים, גם ברמה המינית, הרבה פעמים משפרת את המצב.

בנוסף, כדאי לדעת שייעוץ מיני מקצועי יכול להתאים לא רק ליחידים אלא גם לזוגות. לכן, אם אתם מרגישים ירידה בפעילות המינית שלכם או שתרצו לשנות משהו ביחד, הרי שגם אז ייעוץ מיני יוכל להתאים. היום זה כבר ברור יותר ויותר: זו לא בושה לפנות לייעוץ מיני מקצועי. ההפך הוא הנכון, כי זה אומר שאם אתם מרגישים שיש בעיה, אתם מטפלים בה ומתמודדים איתה בצורה טובה יותר. לכן ייעוץ מיני מקצועי זה משהו שלא כדאי לוותר עליו.

האם כל אשת מקצוע לייעוץ בתחום המיני תתאים לכם?

בדרך כלל התשובה לכך תהיה שלילית. יש אומנם הרבה מאוד נשות מקצוע שעוסקות בתחום הזה, אך בפועל אנחנו רואים שרק חלק מהן יכולות להתאים לכם. זו הסיבה שבגללה, גם כאשר אתם חושבים על ייעוץ מיני, כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים.

למשל, האם היועצת שלכם מקצועית? האם אתם מרגישים איתה בנוח? והאם היא תוכל לעזור לכם בדיוק כפי שאתם מצפים? על מנת שתוכלו לבחור אשת מקצוע טובה לייעוץ בתחום המיני, כדאי יהיה גם לברר מה אומרות לגביה חוות הדעת. יחד עם זאת, כאשר אנשים חושבים על ייעוץ מיני מקצועי, לרוב הם לא ידברו על כך עם החברים הכי טובים שלהם.

לכן נשאלת השאלה: איך תקבלו המלצות על יועצת טובה? כאן בדיוק נכנס לתמונה האינטרנט. תוכלו לעשות בירור אונליין ולבדוק: לאיזו יועצת מינית אתם הכי מתחברים? נושא הכימיה עם היועצת שלכם הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו ולכן שווה לקבוע פגישה ראשונה, להתחיל את התהליך ולראות איך אתם מרגישים.

יועצת מינית עם ניסיון ורגישות – מדלן אביב

יצא לכם לשמוע על חבר או חברה שעברו ייעוץ מיני מקצועי ולא ממש יצאו מרוצים? היועצת לא הצליחה לגרום להם להיפתח ולדבר באמת על הדברים? אם כך, ברור מדוע אתם לא רוצים זה יקרה גם לכם. לכן אני שמחה וגאה להזמין אתכם אלי. שמי מדלן אביב ואני עוסקת בתחום הייעוץ המיני.

אני בעלת תואר B.A בפסיכולוגיה ועם השנים עשיתי עוד ועוד קורסים בתחומי הייעוץ הזוגי והמיני. לכן, בין אם אתם יודעים לשים את האצבע לבד על הקושי ובין אם אתם רוצים להבין את הדברים יותר לעומק, למה שלא תפנו אלי עוד היום? התקשרו אלי  וביחד נצא לדרך שתשנה לכם את החיים לטובה. הקליניקה שלי נמצאת ברמת גן, באיזור מרכזי ונוח להגעה מכל הערים הסובבות ויש חנייה בשפע.

אני מאמינה שבין אם מדובר על ייעוץ מיני ובין אם מדובר על ייעוץ זוגי – הצעד הראשון הוא פשוט לקבוע פגישה. אתם יכולים ליצור את השינוי הדרוש לכם וכך ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. התקשרו אלי עוד היום ותראו שלא תצטערו על כך בהמשך הדרך.

ייעוץ מיני מקצועי

התקשרו אליי לפרטים נוספים