הייעוץ המיני ששינה את חיי

הייעוץ המיני ששינה את חיי – מאז שאני זוכר את עצמי סקס ומיניות היו דבר חשוב בעיני. זה התחיל אי שם בגיל ההתבגרות, כמו אצל כולם, ומאז ועד לפני כמה שנים, זה תמיד היה עניין משמעותי. האמת היא, שעד לפני כמה שנים לא עצרתי לחשוב על זה יותר מידי, כי זה פשוט היה משהו טבעי שאני עושה.

יחד עם זאת, לפני כמה חודשים שמתי לב שמשהו כבר לא מתנהל כמו תמיד. מעבר לעובדה שאשתי כבר נראתה לי פחות מושכת, מה שבאמת קרה, זה שהיו לי כמה חוויות לא מספיק טובות איתה במיטה. בלי ששמתי לב איך זה קורה הבנתי שאני עושה הכול כדי להתחמק ממפגש מיני איתה. כמובן שככל שהזמן עבר התוצאה הייתה שאשתי עוד יותר כעסה ונעלבה.

זה הגיע עד כדי כך שהיא הייתה בטוחה שיש לי מאהבת, כאשר בסך הכול פחדתי להיכנס איתה למיטה. ניסיתי לשכנע אותה, ובעיקר את עצמי, שזה טבעי ושאני פשוט עסוק, אבל עמוק בפנים ידעתי שזה לא העניין. ידעתי שקורה לי משהו הרבה יותר רציני מזה, וכבר התחלתי לחשוב שאני יודע איך קוראים לזה: חרדת ביצוע.

איך יכול להיות שאני, שהייתי בעבר עם לא מעט נשים, ואני נשוי לאשתי כבר שנים, פתאום חווה כזה דבר? ובעיקר, מתי זה יעבור? מאיפה זה הגיע ומה אני עושה עם כל זה? אחרי חודשים ארוכים של התעלמות מהבעיה, וכאשר הבנתי שאני מכניס את אשתי ואותי למשבר זוגיות, בחרתי לעשות משהו בנידון.

מה לי ולייעוץ מיני?

אחד מהשלבים הקשים ביותר בחוויה שלי הקשורה לייעוץ מיני, הייתה בכלל לחשוב על העניין הזה. איך יכול להיות שאני זקוק לכך? ומי בכלל יוכל לעזור לי בזה? עברו לי גם מחשבות שונות בראש שאני הגבר היחיד שזה קורה לו, כך שלכל הסיפור הזה התלוותה גם תחושה רבה של מבוכה. זה לא באמת כל כך פשוט להודות שאני, בגילי, לא יודע מה לעשות במיטה.

חשבתי אם לדבר על הנושא הזה עם החבר הכי טוב שלי, אבל האמת היא, שלא מצאתי את הדרך. בכל פעם כשנפגשתי איתו לבירה והייתי בטוח שעכשיו אני הולך לפתוח את הנושא, הוא סיפר לי על נשים חדשות שהוא היה איתן. מצד שני, ראיתי שהזמן רק מגביר את הבעיה וכבר הייתי בטוח שזה יישאר ככה לעולם.

באותו השלב נכנסתי לאינטרנט והחלטתי להתחיל לקרוא על הנושא. כך גיליתי שאני ממש לא הגבר היחיד שזה קורה לו. יתרה מכך, בעזרת האינטרנט גם גיליתי שאני יכול לפנות לייעוץ מיני. לא היה לי פשוט לעבור את השלב שבו אני עונה לעצמי מה הקשר ביני ובין ייעוץ כזה, אך בסוף קבעתי פגישה.

הפגישה הראשונה עם היועצת המינית

להיכנס לחדר של היועצת לענייני מיניות זה היה עוד שלב מפחיד, מביך ומרגש. יחד עם זאת, אני חייב להודות שמהרגע שבו כבר ישבתי מולה, ידעתי שאני בידיים טובות. היא אומנם שאלה אותי כמה שאלות מנחות כדי להבין מי אני ומה אני, אך כל מה שהיא עשתה היה בעיקר לגרום לי להרגיש טוב. מיד הבנתי שאני ממש לא הגבר היחיד שמגיע אליה ומיד גם ידעתי: היא מנוסה.

אומנם זה נכון שאחרי הפגישה הראשונה יצאתי נרגש ולא עם הרבה תשובות, אך מבחינתי זה היה כבר צעד חשוב. יתרה מכך, עצם העובדה שאחרי הפגישה הראשונה קבעתי מיד עוד פגישה – אומרת הכול. התחלתי תהליך של ייעוץ מיני שבמסגרתו רציתי להבין מה קורה לי.

למה אני ככה ולמה פתאום, באמצע החיים, אני חווה חרדת ביצוע שמובילה לתוצאות לא נעימות? מהר מאוד, בעזרתה של היועצת, הדברים התחילו להתבהר. השינוי היה עד כדי כך מהותי, שמהר מאוד גם חזרתי לקיים יחסי מין עם אשתי וכל משברי הזוגיות המדומים שלנו נעלמו. זה הייעוץ המיני ששינה את חיי.

מדלן אביב – אל תוותרו על פגישה איתה

אם גם אתה, את או אתם סובלים מקשיים במיניות או מכל מיני תהפוכות לא ברורות, אתם לא לבד. את כל זה למדתי אצל מדלן אביב. זה בסדר לחוות קשיים שונים גם בנושא המביך והחשוב הזה. מה שפחות בסדר, זה להתעלם מהקושי. לכן, אם גם אתם רוצים לחזור וליהנות מחיי מין טובים ומלאים, פשוט כדאי שתעשו מה שאני עשיתי. 

התקשרו אל מדלן אביב ותראו שאיתה תוכלו לעבור תהליך שמשנה את החיים. כולנו הרי יודעים לומר שמיניות זה עניין משמעותי מאוד אשר מהווה חלק אינטגרלי בזוגיות. לכן, אם אפשר לשפר את הדברים, אז למה לא? מדלן היא אשת מקצוע שמביאה איתה הרבה מאוד ניסיון, אהבה לתחום ורגישות לאנשים.

לכן אני בטוח שממש כפי שהיא גרמה לי להרגיש טוב, כך יקרה גם לכם. אתם תראו שאחרי כמה מפגשים החיים ייראו לכם אחרת, כי ייעוץ מיני פשוט עובד. לכן, רגע לפני שאתם נכנסים למשברי זוגיות מיותרים, פשוט קבוע לעצמכם פגישה עם מדלן אביב ותראו שלא תצטערו.

הייעוץ המיני ששינה את חיי

התקשרו אליי לפרטים נוספים