הייעוץ הזוגי שהציל את הזוגיות שלנו

ההבנה שאני ובעלי לא ממש מדברים הייתה מאוד קשה מבחינתי. עם השנים ראיתי שהפערים בינינו רק הולכים וגדלים. איך זה באמת יכול להיות? ולמה בכלל הגענו למצב הזה? אני מודה שלקח לי הרבה זמן להודות שיש בעיה. לקח לי גם לא מעט זמן להבין שאם לא נעשה משהו, המצב רק יחמיר.

אומנם זה נכון ששמעתי על לא מעט חברות שחוו משברים בזוגיות, אבל האמת היא, שלא חשבתי שזה יקרה גם לנו. אני אוהבת את בעלי יותר מהכול, אז למה אנחנו לא מצליחים לדבר? ברגע שבו הפסקתי לישון בלילה מרוב חרדה שאולי יש לו מישהי אחרת, הבנתי שאני חייבת להתחיל להגיב.

אני צריכה לעשות משהו, להפסיק להיות פאסיבית ולהפסיק לקבל את העובדה שהזוגיות שלי נהרסת לי מול העיניים. מצד שני, לא ממש ידעתי מה נכון לעשות. לדבר עם בעלי על הדברים זה נראה כבר כמו משהו מפחיד ובלתי אפשרי. הפער בינינו היה כבר כל כך גדול, שמעבר לשיחה על מטלות הבית לא ממש ידעתי איך לגשת אליו. זה היה השלב שבו החלטתי על ייעוץ זוגי, ורק נותר לי להציע את האופציה הזאת לבעלי היקר.

בחירת יועצת טובה לענייני זוגיות

אחד מהדברים שהיו הכי משמעותיים עבורי היה לבחור את היועצת הכי טובה שיש. היה לי ברור שלא יהיה לי קל לשכנע את בעלי לבוא איתי לייעוץ זוגי ויש לי רק הזדמנות אחת לבחור את היועצת הנכונה. מצד שני, מה לי ולכל התחום הזה? מעולם לא הייתי בייעוץ זוגי.

בנוסף, גם לא ממש ראיתי את עצמי מדברת על הדברים עם חברות או אנשים מהעבודה. תמיד הייתי רגילה להיות בעמדה של מי שמקשיבה לצרות של אחרים, אבל להודות שלי יש קשיים זה כבר סיפור אחר לגמרי. הדילמה שלי לגבי בחירת יועצת זוגיות הייתה: עם איזו יועצת גם בעלי וגם אני יכולים להרגיש בנוח? האם כל היועצות מספיק טובות? ומה בכלל כולל ייעוץ זוגי? לכן התחלתי לקרוא מספר חוות דעת אודות יועצות שונות. 

זו הייתה הדרך שלי להבין מי יכולה להיות טובה יותר ואיזה יועצת תוכל לעשות את העבודה. בסופו של דבר גם מצאתי את הרגע הנכון, דיברתי על כך עם בעלי והוא הסכים. לא היה לו פשוט להסכים לקחת חלק בתהליך הזה, אך מעבר לכל הדברים, הוא פשוט הודה בעצמו שהמצב קשה. לכן בחרנו ביחד יועצת זוגית: מדלן אביב, והאמת היא, שכבר מהרגע הראשון ידענו שנינו שהיא מתאימה לנו.

תהליך מרתק שדורש הרבה השקעה

כבר בפגישות הראשונות שלנו עם מדלן אביב הבנו, בעלי ואני, שזה לא הולך להיות קל. זה לא בדיוק שהיועצת יכולה לעשות עבורנו את העבודה, שכן בפועל, גם אנחנו צריכים להשקיע. לא היה לי קל בהתחלה לדבר על המצב עם מישהי שאני לא מכירה, אך עד מהרה הבנתי שזו הדרך הנכונה. דיברתי וראיתי שגם בעלי מתחיל להיפתח. הוא מדבר, משתף ובסופו של דבר, גם מבצע את המשימות. 

משבוע לשבוע היינו צריכים לעשות לא מעט דברים ולהתמודד עם משימות שונות. זו הייתה הדרך שלנו להבין אחד את השנייה וליצור תקשורת יותר טובה. אחת מהמשימות הקשות ביותר הייתה למצוא זמן לבלות ביחד ופשוט לצאת למסעדה. על מה מדברים בכלל? איך מתחילים מחדש ואיך מעבירים ערב שלם בלי לריב?

הייתי כל כך נרגשת לקראת המשימה הזאת, אך בסופו של דבר, זה עבר נפלא. זה היה רעיון מקסים של יועצת הזוגיות שלנו ואני מודה שנהניתי מכל רגע. מה שכן, התהליך לא היה פשוט. עם הזמן הבנתי גם שצריך עוד ועוד להשקיע וזה הפך לאחד מהדברים הכי משמעותיים שיש לי בחיים.

ייעוץ שמוביל לתוצאות

אחרי השקעה של כמה חודשים, גם מצידי וגם מצד בעלי, הזוגיות שלנו השתנתה. מצאנו דרך טובה יותר לתקשר, וכל זה בעזרת הליווי המשמעותי כל כך של מדלן אביב. לכן, אם גם אתם חושבים שהגיע הזמן שלכם לייעוץ זוגי, אל תחשבו פעמיים. פנו אל מדלן אביב ותוכלו גם אתם למצוא דרך אחרת לתקשר.

מדהים לראות איך התקשורת, בעזרת מדלן, הפכה להיות משהו אחר. היום אנחנו מקשיבים אחד לשנייה, מדברים וכל האווירה שונה לחלוטין. זה משהו אחר לגמרי לחזור הביתה ולדעת שמישהו באמת מחכה לי ושמישהו באמת רוצה לדבר איתי ולשמוע איך עבר עליי היום.

לכן, אם אני הצלחתי להתאהב מחדש בבעלי, אני מאמינה שזה יכול לקרות לכל אחת. ייעוץ זוגי זה תהליך מאוד מעניין והאמת היא, שהדבר היחיד שאני מצטערת עליו, זה שלא עשיתי זאת קודם. ממליצה בחום לפנות אל מדלן עוד היום.

הייעוץ הזוגי שהציל את הזוגיות שלנו

התקשרו אליי לפרטים נוספים