ייעוץ מיני לחיים טובים יותר

אם מישהו היה מספר לי לפני כמה שנים שיום אחד אלך לייעוץ מיני, כנראה שלא הייתי מאמין לו. מה הקשר ביני ובין ייעוץ מיני? יחד עם זאת, החיים הובילו אותי להבנה ברורה: כשיש בעיה צריך לטפל בה. אני מודה שהיום קל לי להגיד את הדברים, אך בפועל, כשהייתי בתוך הסיטואציה הזאת, זה לא היה כל כך פשוט. שמתי לב שאני מתחמק מפגישות מיניות עם אשתי, וזה לא היה כדי למצוא מאהבת.

זה קרה כי נוצרה לי חרדת ביצוע. היו מספר פעמים שקיימתי יחסי מין עם אשתי ומשהו לא עבד. לא הצלחתי להגיע לפורקן, זה לקח לי יותר מידי זמן ופעמים אחרות סבלתי משפיכה מוקדמת. כל זה יצר אצלי בעיה של חרדת ביצוע, והאמת היא, שכבר הייתי ממש מיואש. אשתי לא ממש הבינה מה השתנה אצלי ואיך יכול להיות שאני עושה הכול כדי לא להיפגש איתה במיטה. כל זה הוביל לכך שהיא התרחקה ממני גם מבחינה רגשית. 

זה הגיע עד למצב שבו התחלתי לחשוב שיש לה מאהב ושם כבר באמת נשברתי. האם יכול להיות שאשתי תעזוב אותי לטובת מישהו אחר? או שאולי יש עוד משהו שאני יכול לעשות? זה היה השלב שבו התחלתי להתעניין באפשרות של ייעוץ מיני, והאמת היא, שחבל שלא עשיתי את זה כבר מזמן.

מביך, אבל כדאי

להתחיל לחפש אונליין מישהי שתיתן לי ייעוץ מיני זה לא היה קל. הייתה לי גם דילמה האם לפנות לאישה או לגבר, כי לא ידעתי לדמיין עם מי אוכל להרגיש יותר בנוח לדבר על הדברים. בסופו של דבר החלטתי שאני צריך אישה שתהיה היועצת המינית שלי, והתחלתי לחפש את היועצת המתאימה לי. 

האמת היא, שברגעים הראשונים, כאשר עשיתי חיפוש בגוגל, זה הביך אותי. איך יכול להיות שאני, שהייתי בעבר עם לא מעט נשים, צריך ייעוץ מיני? והאם באמת אוכל להרגיש בנוח לדבר על הדברים עם מישהי שאני לא מכיר? האם זה באמת יכול לעזור? וכמה הגיוני בכלל לשלם על זה? כל השאלות האלה, ועוד רבות אחרות, הטרידו אותי. מה שהיה הכי חשוב בעיני היה לבחור יועצת טובה שארגיש איתה בנוח.

ייעוץ מיני זה לא מסוג הדברים שאפשר לקבל לגביהם המלצות מחברים. לא באמת ראיתי את עצמי מדבר על הנושא עם החבר הכי טוב שלי ולכן בדקתי את העניין באינטרנט. כך גיליתי הרבה המלצות על מדלן אביב. היא יועצת זוגית ומינית מקצועית וכל מי שהיה אצלה כתב עליה רק דברים טובים. קבעתי אצלה פגישה ולמרות שזה היה מביך, כבר מהרגע הראשון ידעתי שזה יעבוד. 

התחושה הטובה שמדלן נתנה לי

הכניסה לקליניקה של מדלן לוותה מבחינתי בדפיקות לב מואצות. איך אני אתחיל פתאום לדבר איתה ומה לספר? איך מתנהל בכלל ייעוץ זוגי ומה יכול להשפיע על התהליך? היו לי אינספור שאלות. יחד עם זאת, כאשר התיישבתי מול מדלן אביב בקליניקה שלה ברמת גן, הכול התפוגג בבת אחת. היא חייכה אלי חיוך רחב ועזרה לי להרגיש בנוח.

היא הקשיבה לי, רצתה לדעת כמה שיותר פרטים ושאלה לא מעט שאלות. היא נתנה לי תחושה, כבר מהרגע הראשון, שהיא יודעת מה היא עושה. לכן זה לא באמת הפתיע אותי שמצאתי את עצמי מדבר איתה כבר מהפגישה הראשונה שלנו.

סיפרתי לה על חוויות שונות ועל מחשבות שהיו לי בנושא. לא  תיארתי לעצמי שבאמת אצליח לדבר על הנושא האישי הזה עם מישהי שאני לא מכיר. יחד עם זאת, משהו במקצועיות ובאדיבות של מדלן אביב גרם לי להרגיש טוב ויצר אצלי תחושה של ביטחון.

תהליך ממושך עם תוצאות טובות

מהר מאוד הבנתי שאומנם עשיתי את הצעד המשמעותי של פניה לייעוץ מיני, אך בפועל, יש לי עוד דרך ארוכה. זה לא באמת שהיועצת המינית שלי יכולה לעשות עבורי את כל העבודה. ההפך הוא הנכון. היו לי משימות מפגישה לפגישה והייתי צריך ללמוד לדבר על הדברים.

מה שכן, עם מדלן באמת הרגשתי שאני בידיים טובות. לכן, למרות שזה לא היה תהליך פשוט ולמרות שהייתי צריך להשקיע, בסופו של דבר זה עזר. היום, כשאני נזכר בדברים, אני לא מבין למה חיכיתי כל כך הרבה זמן עד שפניתי אל מדלן. ולכם, הגברים שקוראים את המילים שלי, אני רוצה לומר שחרדת ביצוע זה חלק מהחיים.

כל אחד מאתנו עלול לסבול מבעיות שונות בתפקוד המיני. מה שמבדיל אדם אחד מאדם אחר, זו השאלה מה עושים מול כל הקשיים האלה. מיניות היא חלק חשוב מאוד מהחיים של כולנו ולכן, אם יש לכם קושי, פנו לייעוץ מיני. מדלן אביב תמיד זמינה עבורכם ואין לי ספק שגם אתם, כמוני, תצאו מרוצים מכל תהליך הייעוץ שתעברו אצלה.

ייעוץ מיני לחיים טובים יותר

התקשרו אליי לפרטים נוספים