ייעוץ זוגי מקצועי

ייעוץ זוגי מקצועי – אתם רואים שהזוגיות שלכם כבר לא ממש דומה למה שהיא הייתה בעבר? אתם לא באמת מצליחים לתקשר אחד עם השנייה? אם כך, ברור שאתם מתחילים לתהות מה נכון יהיה לעשות בנידון. האם להזניח את הדברים? האם לתת לדברים לקרות ולראות מה יהיה? האם להיות אקטיביים? והאם אולי להגיע למסקנה שאתם לא יכולים להיות ביחד? כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, אך מה שבטוח, זה שצריך לקחת אחריות.

יש כנראה סיבה שבגללה, לפני זמן מסוים, החלטתם להיות ביחד. עם זאת, האם הסיבות שהיו נכונות ורלוונטיות בעבר משמעותיות גם היום? האם יכול להיות שעל ידי אשת מקצוע חיצונית תוכלו להבין ולראות משהו שלבד אתם לא מצליחים לראות? חשוב להבין שיש לא מעט זוגות שאומנם מאוד אוהבים אך התקשרות ביניהם לא טובה.

בנקודה הזאת אפשר להחליט מה כדאי לעשות בנידון, ואין ספק שייעוץ בתחום הזוגי יכול לא פעם לעזור. למעשה, ייעוץ זוגי מקצועי זו אופציה שהפכה להיות מאוד נפוצה ומוכרת בשנים האחרונות. לכן, אם גם אתם רוצים לשפר את הזוגיות שלכם או לנסות לענות ביחד על שאלות בנושא הזה, איפה כאן הדילמה?

מהם היתרונות של ייעוץ זוגי מקצועי?

זה נכון שאתם יכולים לדבר על הזוגיות שלכם אחד עם השניה. זה גם נכון שאתם יכולים להתייעץ עם חברים. יחד עם זאת, בין האופציות האלה ובין ייעוץ זוגי מקצועי יש הבדלים משמעותיים. הייעוץ הזוגי המקצועי שם אתכם במרכז. מדובר על מרחב ניטראלי שבו אתם יכולים להרגיש בטוחים ושבו כל אחד מכם יכול להביע את דעתו ואת הרצונות שלו. לא אחת קורה שאנשים בטוחים שיהיה להם מאוד קשה לדבר עם מישהו חיצוני.

עוברות לנו בראש מחשבות כמו: ״למה שאשתף יועצת זוגיות במה שקורה לי עם בן הזוג שלי״? ואיך היא בכלל תוכל לעזור? יחד עם זאת, הגיע הזמן להבין שהייעוץ הזוגי יכול להיות משמעותי ביותר. במסגרת הייעוץ הזוגי אתם יכולים לראות את הדברים מפרספקטיבה אחרת.

אתם יכולים להקשיב אחד לשנייה בצורה שונה ועם הזמן אתם גם יכולים ללמוד ולפתח תקשורת בריאה וטובה יותר. לכן בהחלט ניתן לומר שהייעוץ הזוגי הוא תהליך חשוב ומומלץ. כל זוג עובר את תהליך הייעוץ הזוגי בצורה שונה ולכן החוויה של כל זוג תהיה אחרת. מה שבטוח זה שאם תנסו את זה גם אתם, אתם לא תצטערו.

למי ייעוץ זוגי באמת יוכל להתאים?

לא אחת אנשים חושבים שייעוץ זוגי מקצועי יכול להתאים רק למי שנמצא במשבר. האמת היא, שזו טעות, כי למה לחכות למשבר? לפעמים דווקא בתקופות פשוטות ונעימות יותר נוכל לחזק את הקשר הזוגי בצורה טובה יותר. בנוסף, מעניין לדעת שייעוץ זוגי יכול להתאים גם לזוגות שכבר הגיעו למסקנה שהם כן רוצים להיפרד.

תוהים מדוע גם במצב כזה ייעוץ זוגי מקצועי יכול להתאים? פשוט מאוד: כי גם כאשר רוצים להתגרש צריך לדעת איך לעשות את זה. אם אתם מתמודדים עם קשיי תקשורת, אם אתם רוצים להתחייב אך לא בטוחים לגבי העניין ואם יש לכם דילמות אחרות – ייעוץ זוגי מקצועי יוכל לסייע.

מה שכן, אתם חייבים להבין שהייעוץ הזוגי הוא לא קסם. זה לא באמת נכון שאם החלטתם על ייעוץ זוגי זה אומר שכל הבעיות שלכם נעלמו. ההפך הוא הנכון, כי מהרגע שבו אתם פונים לייעוץ, הכול רק מתחיל. במילים אחרות, זה לא שאתם תלכו ליועצת זוגית ושם הכול יתחיל להשתפר.

מדובר כאן על עבודה קשה והאחריות להצלחת הייעוץ הזוגי היא שלכם ושל היועצת שלכם. לכן חשוב וכדאי להגיע עם התחייבות לעניין הזה, ובעיקר, חשוב להבין שזה תהליך. זה לא משהו שקורה ביום אחד, וכמו הרבה דברים אחרים בחיים, גם ייעוץ זוגי מקצועי זה עניין של השקעה וזמן.

איך תבחרו יועצת זוגית טובה?

יצא לכם לשמוע על זוגות חברים שעברו ייעוץ זוגי מקצועי? אתם תוהים האם זה יכול להתאים גם לכם? אתם רוצים לפנות אל יועצת זוגית שבאמת תוכל לעזור לכם? הגעתם בדיוק למקום הנכון. שמי מדלן אביב ואני מגיעה ידע וניסיון נרחב בתחום הייעוץ זוגי.

אני בעלת תואר B.A בפסיכולוגיה ובוגרת לימודי ייעוץ זוגי ומיני. הייעוץ שלי מתאים גם לזוגות וגם ליחידים, כך שזה לא משנה באיזה סטטוס אתם נמצאים. הקליניקה שלי נמצאת ברמת גן באיזור נוח ומרכזי, אז למה שלא תצרו איתי קשר עוד היום? אני זמינה עבורכם תמיד ואני בטוחה שאם כבר הגעתם עד לכאן, המשך הדרך תהיה נעימה עבורכם.

אין ספק שחלק מהעניין הוא להודות שאנחנו זקוקים לייעוץ ולעזרה. לכן, אם כבר עברתם את השלב הזה, למה שלא תמשיכו? זה לא משנה אם בסופו של דבר תחליטו להישאר ביחד או להתגרש. מה שכן בטוח, זה שתבינו למה אתם עושים את הדברים ומה הכי נכון עבורכם. אשמח לייעץ לכם לכל אורך הדרך בצורה מקצועית, אדיבה וסובלנית, אז למה שלא תתקשרו אלי עוד היום?

ייעוץ זוגי מקצועי

התקשרו אליי לפרטים נוספים